Wsparcie biznesu  Komunikacja, strategia, budowa pozycji rynkowej

Skuteczna komunikacja to warunek sukcesu. Firmy i instytucje muszą nieustannie troszczyć się i odnawiać swój wizerunek, wyjaśniać motywy działania, słuchać klientów, prowadzić dialog z otoczeniem i kształtować doświadczenia ludzi.
Oferta
Strategia
BADANIA I AUDYTY
Projektowanie i realizacja badań opinii społecznej. Analiza opinii, interesów, postaw, konfliktów. Analizy wizerunku, audytu komunikacji wewnętrznej i CSR.
STRATEGIE
Doradztwo w zakresie komunikacji, powszechnej edukacji, informacji i promocji. Tworzenie strategii komunikacji organizacji i strategii marek.
CSR
Audyty CSR, tworzenie strategii oraz wdrożenie koncepcji CSR w firmach. Realizacja kampanii społecznych w oparciu o idee społecznej odpowiedzialności biznesu.
KONSULTACJE SPOŁECZNE
Kompleksowe prowadzenie konsultacji społecznych ze wsparciem kampanii informacyjno-promocyjnych.
MEDIA RELATIONS
Prowadzenie kompleksowych, długofalowych relacji z dziennikarzami mediów tradycyjnych i internetowych.
PUBLIC AFFAIRS
Realizacja działań komunikacyjnych skierowanych do otoczenia społecznego, politycznego i legislacyjnego, mających na celu zmianę opinii, wywarcie wpływu na legislację lub praktykę instytucjonalną.
Komunikacja
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA
Projektowanie i realizacja działań mających na celu budowę lub wzmocnienie wizerunku firmy, instytucji lub organizacji.
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
Prowadzenie działań mających na celu utrwalanie lub zmianę postaw pracowników (zarządzanie zmianą) oraz komunikowanie zmian wewnątrz organizacji.
KOMUNIKACJA KRYZYSOWA
Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros.
Kampania
E-PR
Prowadzenie działań komunikacyjnych w Internecie. Relacje z mediami, blogerami i internetowymi liderami opinii.
SOCIAL MEDIA
Wspieranie komunikacji klientów w kanałach social media takich jak Facebook, Twitter, You Tube, Instagram, Linked in. Tworzenie i animowanie społeczności wokół marek i idei.
WYDARZENIA SPECJALNE
Organizacja imprez i uroczystości związanych z istotnymi wydarzeniami w życiu firmy, budujących relacje naszych klientów z kontrahentami, partnerami biznesowymi, pracownikami.
KAMPANIE INFORMACYJNE
Kompleksowa realizacja wielokanałowych kampanii informacyjnych, promocyjnych i edukacyjnych.
KAMPANIE SPOŁECZNE
Tworzenie oraz kompleksowa realizacja kampanii społecznych wpisujących się w politykę CSR firmy, lub odpowiadających na zidentyfikowane problemy społeczne.
DATA STORYTELLING
Komunikacja w oparciu o duże zbiory danych (typu Big Data) z wykorzystaniem statycznych i dynamicznych infografik, wykresów oraz animacji. Zrozumiała i przekonująca wizualizacja danych na potrzeby analizy, podejmowania decyzji i komunikacji z otoczeniem.

Zrealizowaliśmy kilkaset projektów dla klientów ze świata biznesu, sektora publicznego i organizacji pozarządowych. Łączymy 25 lat doświadczenia w branży ze znajomością aktualnych trendów społecznych, gospodarczych, technologicznych i organizacyjnych.

Bogate doświadczenie nie stępiło naszej pomysłowości. Dzięki temu zawsze proponujemy przemyślane i nieszablonowe rozwiązania komunikacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Klienci cenią nas przede wszystkim za wysokiej jakości doradztwo komunikacyjne połączone z rzetelnością realizacji i elastycznością, które gwarantują osiągnięcie zaplanowanych celów.

Cieszymy się zaufaniem naszych klientów

Klienci cenią nas przede wszystkim za wysokiej jakości doradztwo komunikacyjne połączone z rzetelnością realizacji i elastycznością, które gwarantują osiągnięcie zaplanowanych celów. Zawsze staramy sie sprostać wszystkim oczekiwaniom naszych klientów. Wiele wspaniałych firm obdażyło nas swoim zaufaniem, oto niektórzy z naszych dotychczasowych klientów.
Sprawdź czym dokładnie się zajmujemy
Zakres usług Profile PR
Zadzwoń do naszego doradcy
Wiesz dokładnie jakiej usługi potrzebujesz?

REPUTACJA

Chcemy, aby wizerunek klientów był źródłem ich sukcesu. Budujemy i wzmacniamy renomę firm i instytucji. Chronimy ich reputację w sytuacjach kryzysowych. Podstawą naszego działania jest gruntowne zrozumienie sytuacji klienta. Badamy otoczenie firm i instytucji, analizujemy dane, rozmawiamy z klientami, partnerami i interesariuszami, wreszcie stawiamy diagnozy i tworzymy strategie. Działamy w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Wykorzystujemy narzędzia i techniki z zakresu komunikacji społecznej i marketingowej.
#Badania #Wizerunek #Reputacja #Audyt #Strategia #Doradztwo #KomunikacjaKorporacyjna #KomunikacjaKryzysowa #Media #MediaRelations #SocialMedia #Internet.

PRACOWNICY

Komunikacja wewnętrzna jest fundamentem skutecznego funkcjonowania każdej organizacji. Pomagamy klientom zwiększyć lojalność i zaangażowanie pracowników, budujemy zrozumienie i akceptację zmian, usprawniamy obieg informacji. Realizujemy audyty komunikacyjne, projektujemy systemy komunikacji wewnętrznej, wspieramy firmy w ich wdrażaniu oraz zarządzaniu zmianą organizacyjną.
#Organizacja #Zmiana #KomunikacjaWewnętrzna #EmployerBranding #Motywacja #Zaangażowanie

CSR

Społeczną odpowiedzialność biznesu traktujemy jako obszar budowania tożsamości oraz pozycji (rynkowej) naszych klientów. Jako eksperci od komunikacji pomagamy firmom w nawiązaniu dialogu z otoczeniem i nagłaśniamy jego efekty, aby wykorzystać potencjał wizerunkowy działań CSR. Opracowujemy i wdrażamy strategie CSR dostosowane do potrzeb i możliwości każdego klienta. Oferujemy audyt i optymalizację już prowadzonych działań. Projektujemy i realizujemy dedykowane kampanie społeczne.
#CSR #Audyt #Raport #KampaniaSpołeczna

KAMPANIE

Efektywna komunikacja coraz częściej wymaga łączenia działań public relations, reklamowych i interaktywnych. Dzięki doświadczeniu w prowadzeniu wielomediowych kampanii informacyjnych, promocyjnych, społecznych i edukacyjnych, umiemy integrować narzędzia i techniki z różnych obszarów tak, aby wzajemnie wzmacniały się i tworzyły spójną całość. Projektujemy i realizujemy kampanie łączące wiele kanałów komunikacji. Współpracujemy z branżą reklamową, domami mediowymi i agencjami eventowymi. Zarządzamy multidyscyplinarnymi zespołami i konsorcjami.
#Kampanie #Crossmedia #Multichannel

PUBLIC AFFAIRS

Biznes to nie tylko przecięcie krzywych podaży i popytu. To również przepisy, regulacje, decyzje urzędników. Dzięki wieloletniej współpracy z instytucjami publicznymi, pomagamy naszym klientom dotrzeć do decydentów i przekonać ich do rozwiązań korzystnych dla rozwoju przedsiębiorczości. Oferujemy kompleksowe doradztwo w kontaktach z instytucjami publicznymi, prowadzimy monitoring legislacyjny, tworzymy zespoły eksperckie, które analizują regulacje i przygotowują propozycje zmian, pomagamy budować sojusze i koordynujemy ich działania.
#ZmianaSpołeczna #Reformy #Doradztwo #PublicAffairs #KonsultacjeSpołeczne #KomunikacjaPolityczna #LiderzyOpinii #KOLs

MARKA

Sama jakość to dziś za mało, aby zdobyć rynek. Produkt i usługi muszą mieć osobowość, która zafascynuje klientów. Wiemy, jak tworzyć angażujące opowieści na temat marek oraz potrafimy dotrzeć z nimi do konsumentów. Realizujemy kampanie poświęcone markom oraz pojedynczym produktom i usługom, badamy opinie konsumentów i użytkowników. Pokazujemy marki w naturalnych dla nich kontekstach, dostarczamy eksperckiej wiedzy dla zainteresowania mediów i konsumentów, z którymi budujemy trwałe relacje.
#Social #ContentMarketing #Insight #Storytelling #DataStorytelling #Ambient #Buzz #Viral #Rozgłos #Zaangażowanie #Społeczności #MediaRelations #Blogerzy #Digital

Zespół

Dominika Gutowska
W agencji Profile od 2007 roku. Absolwentka nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Koordynator Zespołu Punktu Informacyjnego Unii Europejskiej. Była członkiem zespołów obsługujących kampanie promocyjno-informacyjne m.in. dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Instytutu Badań Edukacyjnych, Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu ofert i dokumentacji przetargowej w tym zamówień publicznych.
Magdalena Krupa
W agencji Profile pracuje od 2017 roku. Posiada kilkuletnie doświadczenie w organizowaniu i koordynowaniu eventów, konferencji, spotkań międzyresortowych m. in. dla Urzędu Miasta Łódź, Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Unijnych Projektów Transportowych czy Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych w Tczewie.  Była członkiem zespołów obsługujących kampanie informacyjno – promocyjne oraz edukacyjne dla m. in. ZT Kruszwica S.A., Biura Parlamentu Europejskiego w Warszawie oraz we Wrocławiu.
Krzysztof Szczepaniak
Menadżer ds. promocji. W agencji Profile od 2017 roku. Były dyrektor zarządzający marki startupowej Leadgenerator, menadżer ds. contentu w Nowoczesnej Firmie SA i agencji The Change. Pracował dla takich marek i instytucji jak: Parlament Europejski, GK PGE, Kruszwica, Betacom, Emplo. Prelegent Forum Inbound Marketingu i Content Marketing Day. Wcześniej blisko 20 lat w mediach – był m.in. redaktorem działu Kraj w tygodniku Przekrój, dziennikarzem BBC Polska, Polskiego Radia Bis, Presserwisu, a także redaktorem naczelnym kilku tytułów Point Group (dziś wydawca Wprost). Ponadto autor dziesiątek materiałów typu custom publishing dla największych firm w Polsce – m.in. dla Orange’a, Plusa, Wyborowej i LOT-u.
Katarzyna Ostrowska
W agencji Profile pracuje od 2015 r. Absolwentka dziennikarstwa i nauk społecznych. Posiada 12-letnie doświadczenie pracy w działach marketingu, reklamy i public relations m.in. Colgate – Palmolive Poland, Eventim i Edipresse. Zajmuje się planowaniem i realizacją strategii działań w ramach projektów szkoleniowych, związanych z szeroko rozumianą ochroną środowiska, jak również promocją produktów i usług FMCG.
Beata Wojtaś
W agencji profile od 1997 roku. Specjalizuje się w projektach z obszaru zdrowia i medycyny, jej doświadczenie zawodowe obejmuje także kampanie społeczne i edukacyjne. Zarządzała m.in. projektami dla: sieci aptek Dbam o Zdrowie, Wyeth Polska, Lukas Bank / Credit Agricole, Izby Notarialnej w Warszawie, Polskiego Związku Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego, Danone. Uczestniczyła również w projektach dla: Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” / Lotniska Chopina, Telekomunikacji Polskiej, PZU, Eli Lilly Polska, Ministerstwa Zdrowia, Parlamentu Europejskiego.
Agnieszka Maślanka
W agencji Profile od 2008 roku. Realizowała kampanie społeczne i promocyjno-informacyjne, m.in. dla Polskapresse, Mediów Regionalnych, Fundacji Orange, Instytutu Badań Edukacyjnych, Agencji Rozwoju Przemysłu oraz Ministerstwa Środowiska. Od 2015 r. odpowiada za PR produktowy firmy farmaceutycznej Dr. August Wolff GmbH & Co. KG Arzneimittel. Z wykształcenia jest pedagogiem specjalnym.
Rafał Szymczak 
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze public relations. Kwalifikacje w zarządzaniu, tworzeniu i wdrażaniu wysokobudżetowych kampanii, społecznych, informacyjnych, edukacyjnych, promocyjnych, reklamowych i komunikacyjnych. Posiada wieloletnie doświadczenie 
w prowadzeniu szkoleń oraz konsultacji społecznych. Posiada wieloletnie doświadczenie jako ekspert w zakresie komunikacji społecznej, komunikacji korporacyjnej, zagadnieniach crisis management i komunikacji wewnętrznej. Posiada kwalifikacje w zarządzania dużymi projektami oraz 
w zarządzania zespołami. Od 1994 roku Członek Zarządu Agencji PR Profile.
dr Krzysztof Nowak
Prezes agencji Profile. Posiada 30-letnie doświadczenie w sektorze public relations - kwalifikacje w zarządzaniu, tworzeniu i wdrażaniu wysokobudżetowych kampanii, informacyjnych, edukacyjnych, społecznych. Doświadczenie w zarządzaniu projektami społecznymi o zasięgu ogólnopolskim i projektami realizowanymi w innych krajach. Doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych oraz kampanii realizowanych dla instytucji Unii Europejskiej. Posiada doktorat w dziedzinie nauk społecznych.
Aneta Siemienas
W agencji Profile pracuje od 2019 roku. Absolwentka Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora na wydziale pedagogicznym. Posiada wieloletnie doświadczenie w administracji oraz obszarze rozliczeń księgowo- finansowych. Członek zespołu administracyjno-finansowego dla projektów badawczo-rozwojowych dofinansowanych ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

Do zobaczenia przy wspólnym projekcie!

Skuteczna komunikacja to warunek sukcesu. Firmy i instytucje muszą nieustannie troszczyć się i odnawiać swój wizerunek, wyjaśniać motywy działania, słuchać klientów, prowadzić dialog z otoczeniem i kształtować doświadczenia ludzi. I my w tym pomagamy.
Copyright 2021 - iBoom.pl
Profile Sp.z o.o.
ul. Dąbrówki 6
03-909 Warszawa
KRS:
0000152737
NIP:
526-00-33-074
crossmenu